Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorAschenbrenner, Vít
dc.contributor.authorOppová, Iveta
dc.contributor.refereeBezděk, Jiří
dc.date.accepted2013-05-30
dc.date.accessioned2014-02-06T12:49:39Z
dc.date.available2011-11-29cs
dc.date.available2014-02-06T12:49:39Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-26
dc.identifier49473
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9226
dc.description.abstractPráce je zaměřena na využití varhan ve figurální církevní hudbě v 18. století. Jako zdroj výzkumu byly použity opisy skladeb Františka Ignáce Tůmy Missa in F a Procopia Gottwaldta Litani? lauretan? in A. Tyto hudebniny byly spartovány a následně analyzovány, především jejich varhanní part. V souvislosti s tím jsou v práci zmíněni deskribenti, kteří se na opisu hudebnin podíleli, dále jsou popsány Klatovy a také hudebninová sbírka děkanského kostela, která je v současnosti uložena ve Vlastivědném muzeu Dr. Hostaše v Klatovech. Na základě systému RISM jsou zmíněny i konkordance, které byly v souvislosti s těmito hudebninami nalezeny.cs
dc.format69 s. (136 092 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfigurální hudbacs
dc.subjectKlatovycs
dc.subjectvarhanycs
dc.subjectvarhanní hracs
dc.subjectspartacecs
dc.subjectdeskribentcs
dc.subjectklatovský děkanský kostelcs
dc.subjectFrantišek Ignác Tůmacs
dc.subjectProcopisu Gottwaldtcs
dc.subjectmšecs
dc.subjectlitaniecs
dc.subjectgenerálbascs
dc.titleÚloha varhan ve figurální církevní hudbě 18. století na podkladě západočeských pramenů (Příspěvek k provozovací praxi)cs
dc.title.alternativeThe organ role in the figural religious music in the 18th century on the bases of western bohemian sources (Contribution to performance practise)en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work is concentrate on organ and its usage in figural church music in 18th century. There was used the transcriptions of compositions Missa in F by František Ignác Tůma and Litani? lauretan? in A by Procopio Gottwaldt. This pieces were rewritten to a score and then they were analysied, mainly its organ part. In this work there are also mentioned the describents who participated in the transcription of these pieces. The next part of this work describes Klatovy and the scores collection of decanal church which is now placed in Nativescience muzeum Dr. Karel Hostaš in Klatovy. In connection with RISM there are mentioned some concordations which were found.en
dc.subject.translatedfigural musicen
dc.subject.translatedKlatovyen
dc.subject.translatedorganen
dc.subject.translatedorgan playingen
dc.subject.translatedspartationen
dc.subject.translateddescribenten
dc.subject.translateddecanal church in Klatovyen
dc.subject.translatedFrantišek Ignác Tůmaen
dc.subject.translatedProcopisu Gottwaldten
dc.subject.translatedmassen
dc.subject.translatedlitanyen
dc.subject.translatedbasso continuoen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Oppova_Iveta.pdfPlný text práce6,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Oppova_hodnoceni_DP_vedouci_Aschenbrenner.pdfPosudek vedoucího práce553,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Oppova_posudek_DP_oponent_Bezdek.pdfPosudek oponenta práce412,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_obhajoby_DP_Oppova.pdfPrůběh obhajoby práce155,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9226

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.