Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBartoňová, Zuzana
dc.contributor.authorBaumruková, Eliška
dc.contributor.refereeHrstková, Pavla
dc.date.accepted2013-06-12
dc.date.accessioned2014-02-06T12:57:09Z-
dc.date.available2012-01-15cs
dc.date.available2014-02-06T12:57:09Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-20
dc.identifier49520
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9901
dc.description.abstractTato bakalářská práce zjišťuje způsob uspokojování potřeb dětí s autismem v rodinné a ústavní péči. Práci lze rozdělit do dvou základních částí. První část bakalářské práce shrnuje teoretické poznatky o problematice autismu, rodině a institucionální výchově autistických dětí a také definuje pojem potřeba a charakterizuje jednotlivé oblasti uspokojování potřeb dle Maslowovy pyramidy potřeb. Ve druhé části je prostřednictvím kvalitativního výzkumu zkoumán způsob uspokojování potřeb autistických dětí v ústavní a rodinné péči. Je zjišťováno zda potřeby fyziologické, kulturní, bezpečí a jistoty, lásky a sounáležitosti jsou uspokojovány stejným způsobem ve dvou odlišných prostředích.cs
dc.format68 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporucha autistického spektracs
dc.subjectrodinacs
dc.subjectdomov pro osoby s postiženímcs
dc.subjectpostižené dítěcs
dc.subjectpotřebacs
dc.titleŽivot dětí s autismem v ústavní a domácí péčics
dc.title.alternativeThe life of children with autism in residential and home careen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studiícs
dc.description.departmentKatedra ošetřovatelství a porodní asistencecs
dc.thesis.degree-programOšetřovatelstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis investigates a method of satisfying needs of children with autism in the family and institutional care. It is divided into two main parts. The first part summarises the theoretical knowledge about autism, family, and the institutional education of autistic children and also defines the concept of 'a need' and describes individual aspects of satisfying needs according to Maslow´s hierarchy of needs. The second part examines the method of satisfying needs of autistic children in institutional and family care by means of qualitative research. It investigates whether the needs of physiology, culture, safety and security, love and belonging are met in the same way in two different environments.en
dc.subject.translatedAutism Spectrum Disorderen
dc.subject.translatedfamilyen
dc.subject.translatedhome for people with disabilitiesen
dc.subject.translateddisabled childen
dc.subject.translatedneeden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA PRACE - Baumrukova Eliska.pdfPlný text práce775,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baumrukova_vedouci_BP.pdfPosudek vedoucího práce669,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baumrukova_oponent_BP.pdfPosudek oponenta práce67,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baumrukova_hodnoceni_obhajoby_BP.pdfPrůběh obhajoby práce395,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9901

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.