Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Dubec, Michal | |
dc.contributor.author | Procházková, Martina | |
dc.date.accepted | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:57:38Z | - |
dc.date.available | 2008-12-05 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:57:38Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier | 32414 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9991 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá možnostmi rozvoje učebních dovedností u žáků na 1. stupni základní školy. Pojednává o poznávacích procesech, kognitivním vývoji dítěte v mladším školním věku a psychologii učení. Výzkum je orientován na zmapování toho, jak žáka ovlivní zkušenost a jak se vyvíjí metakognice závislá na inteligenci u žáků od 1. do 5. ročníku. | cs |
dc.format | 88 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učební dovednosti | cs |
dc.subject | poznávací procesy | cs |
dc.subject | kognitivní vývoj | cs |
dc.subject | metakognice | cs |
dc.title | Rozvoj učebních dovedností žáků na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | A development of study abilities of pupils in primery school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is focused on possibilities of a development of study abilities of pupils in primery school. Cognitive processes and development of younger age children as well as psychology of learning are considered. The main objective of primary research is how a student is affected by experience and how metacognition, which depends on primary school students intelligence, has been developed. | en |
dc.subject.translated | study abilities | en |
dc.subject.translated | cognitive processes | en |
dc.subject.translated | cognitive development | en |
dc.subject.translated | metacognition | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Martina_Prochazkova.pdf | Plný text práce | 1,98 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prochazkova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prochazkova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 32,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prochazkova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 15,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9991
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.