Title: Projektové vyučování ve 4. a 5. ročníku ZŠ Spálené Poříčí
Other Titles: Project education in 4. and 5. vintage primary school Spalene Porici
Authors: Voborníková, Petra
Advisor: Soukupová, Pavla
Issue Date: 2013
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/10010
Keywords: projekt;projkové vyučování;projektová metoda;klíčové kompetence;plánování projektu;realizace projektu;hodnocení projektu
Keywords in different language: project;project method;project education;key competencies;project planning;execution of project;project evaluation
Abstract: Má diplomová práce je založena na přípravě a realizaci projektu Příroda Spálenopoříčska. Teoretická část práce obsahuje vymezení základních termínů. Praktická část mé práce popisuje návrh, realizaci a vyhodnocení projektu Příroda Spálenopoříčska, který jsem realizovala ve 4. třídě základní školy po dobu pěti dnů. Přílohy tvoří práce žáků, které jsem rozebrala a vyhodnotila.
Abstract in different language: This diploma is based on the preparation and realization of the project Nature in the surroundings around Spalene Porici. The theoretical part of this piece of work contains the definition of these key words. Practical part of my work describes the plan, the realisation and the evaluation of the project: Nature in the surroundings around Spalene Porici which I was implementing in the 4th class in the primary school during 5 days.There are pupils? works in the attachments which I analysed and evaluated.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zapadoceska univerzita v Plzni.pdfPlný text práce8,45 MBAdobe PDFView/Open
vobornikova VP.pdfPosudek vedoucího práce44,58 kBAdobe PDFView/Open
vobornikova OP.pdfPosudek oponenta práce61,81 kBAdobe PDFView/Open
vobornikova O.pdfPrůběh obhajoby práce13,58 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/10010

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.