Title: | Rozšíření laboratorních úloh s PLC Simatic |
Other Titles: | Expansion of laboratory tasks with PLC Simatic |
Authors: | Vítek, Jan |
Advisor: | Pittermann, Martin |
Referee: | Fořt, Jiří |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/10037 |
Keywords: | Programovatelný logický kontroler řady S7-200;dotykový panel;výukový model;síťový rozšiřující modul;STEP 7 MicroWIN;WinCC flexible |
Keywords in different language: | Programable logic controller S7-200 class;touchpanel;teaching model;ethernet expansion module;STEP 7 MicroWIN;WinCC flexible |
Abstract: | Předkládaná diplomová práce řeší problematiku programovatelného logického kontroleru od společnosti SIEMENS řady S7-200 použitého spolu s rozšiřujícím ethernet modulem, výukovým modelem kódovací linky s ražením a dotykovým panelem TP177 micro pro řadu výukových úloh. Tyto úlohy se zabývají vytvořením jednotlivých částí složitějšího programu, tak aby každá úloha představila nové programovací prvky. |
Abstract in different language: | The diploma thesis presents the principles of programable logic controller S7-200 class from SIEMENS company, used with ethernet expansion module, educational model of checking station with punch and touchpanel TP177 micro also from SIEMENS, for number of educational examples. Each of these examples presents new program elements so that together they create one complex program. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KEE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rozsireni laboratornich uloh s PLC Simatic.pdf | Plný text práce | 2,17 MB | Adobe PDF | View/Open |
047103_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 281,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
047103_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 358,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
047103_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 186,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/10037
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.