Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Bartl, Matouš | |
dc.contributor.author | Vanc, Radek | |
dc.contributor.referee | Kubík, Michal | |
dc.date.accepted | 2013-06-05 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:58:30Z | - |
dc.date.available | 2012-10-15 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:58:30Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-05-09 | |
dc.identifier | 53374 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10055 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou možnosti ovlivnění signálů originální řídící jednotky zážehového motoru automobilu/motocyklu tak, aby bylo možné navýšit výkon stávající soustavy nebo umožnit přestavbu atmosférického motoru na přeplňovaný. | cs |
dc.format | 53 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | motor | cs |
dc.subject | jednotka | cs |
dc.subject | powerbox | cs |
dc.subject | chiptuning | cs |
dc.subject | turbodmychadlo | cs |
dc.subject | kompresor | cs |
dc.subject | Atmel | cs |
dc.subject | výkon | cs |
dc.subject | vstřikování | cs |
dc.title | Jednotka pro sledování a adaptaci některých řídicích signálů zážehového motoru | cs |
dc.title.alternative | Control unit for monitoring and adaptation of selected control signals of gasoline engine | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.description.department | Katedra elektroenergetiky a ekologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Aplikovaná elektrotechnika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis focuses on the possibilities of directing the signals of the original control unit of the combustion engine in motor vehicles in such a way, as to raise the performance of the contemporary system or to allow for the rebuilding of the atmospheric engine so that it could be turbocharged or supercharged. | en |
dc.subject.translated | engine | en |
dc.subject.translated | control unit | en |
dc.subject.translated | powerbox | en |
dc.subject.translated | chiptuning | en |
dc.subject.translated | turbocharger | en |
dc.subject.translated | supercharger | en |
dc.subject.translated | Atmel | en |
dc.subject.translated | engine power | en |
dc.subject.translated | fuel injection | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KEE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bc.Radek_Vanc_Jednotka_pri_rizeni_a_adaptaci_nekterych_signalu_ridici_jednotky.pdf | Plný text práce | 11,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053374_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 416,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053374_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 446,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053374_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 206,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10055
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.