Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGlasberger, Tomáš
dc.contributor.authorZeman, Jan
dc.contributor.refereeMužíková, Vendula
dc.date.accepted2013-06-25
dc.date.accessioned2014-02-06T13:02:46Z
dc.date.available2012-10-15cs
dc.date.available2014-02-06T13:02:46Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-06
dc.identifier53738
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10497
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce se zabývá vývojem algoritmů pro snížení hluku frekvenčních měničů. Je zde popsán vliv frekvence nosného signálu na hluk měničů a teoreticky je popsána možnost snížení tohoto hluku. Dále se práce zabývá vytvořením vhodného algoritmu pro snížení hluku těchto měničů. Vyvinutý algoritmus byl ověřen jak simulacemi, tak i měřením na laboratorním pohonu s asynchronním motorem malého výkonu.cs
dc.format46 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpulzní šířková modulacecs
dc.subjectnapětí na zátěžics
dc.subjectspínací frekvencecs
dc.subjectnapěťový střídačcs
dc.subjectmůstkový usměrňovačcs
dc.subjectnapěťové spektrumcs
dc.titleVývoj algoritmů pro snižování hluku měničůcs
dc.title.alternativeDevelopment of algorithms for power converters noise reductionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra technologií a měřenícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with development of algorithms for noise reduction of AC-drives. It develops and describes the influence of switching frequency to the noise emitted by these converters. In the next step, the work deals with developing of an appropriate algorithm to reduce the noise of these converters. The developed algorithm has been validated by both simulations and measurements of the electric drive with an induction motor of low power.en
dc.subject.translatedpulse-width modulationen
dc.subject.translatedload voltageen
dc.subject.translatedswitching frequencyen
dc.subject.translatedvoltage source inverteren
dc.subject.translatedbridge rectifieren
dc.subject.translatedvoltage spectrumen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s work (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Jan_Zeman.pdfPlný text práce6,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ZemanJan_v.pdfPosudek vedoucího práce583,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053738_oponent.pdfPosudek oponenta práce332,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053738_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce161,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10497

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.