Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková, Libuše
dc.contributor.authorNyklesová, Martina
dc.date.accepted2013-05-28
dc.date.accessioned2014-02-06T13:03:31Z-
dc.date.available2011-12-19cs
dc.date.available2014-02-06T13:03:31Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-25
dc.identifier49256
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10544
dc.description.abstractTato práce se zabývá použitím obrázků a básní při výuce anglické literatury. Teoretická část podává základní informace o sociální a historické zázemí o užití obrázků a poezie ve vzdělávání. Dále uvádí množství úloh s obrázky, básněmi, nebo kombinací obou. Každá úloha obsahuje krátký popis a jak jí lze obměnit. Poslední sekce teoretické části rozebírá tři základní problémy, které se mohou objevit při zařazování vizuálních pomůcek a poezie do výuky anglické literatury a jak je řešit.Praktická část popisuje metodu prácy, výsledky výzkumu a zabývá se tvorbou deseti pracovních listů. První byl vyzkoušen na Gymnáziu a obchodní akademii v Mariánských Lázních. Spokojenost s pracovním listem byla zjišťována pomocí dotazníku. Zbylých devět pracovních listů bylo vytvořeno s ohledy na odpovědi z dotazníků.cs
dc.format37 s. (82 539 znaků), 15 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýuka anglické literaturycs
dc.subjectbásněcs
dc.subjectobrázkycs
dc.subjectpracovní listycs
dc.titleVyužití obrázků a básní při výuce anglické literaturycs
dc.title.alternativeThe Use of Pictures and Poems in Teaching English Literatureen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the use of pictures and poetry in teaching English literature. The theoretical part provides information about the historical and social background and it lists a number of tasks with poems, pictures or the combination of both. Furthermore, it discusses three main difficulties that may appear when implementing visuals and poetry in English literature classes and their possible solutions. The practical segment of this work describes the development of ten worksheets, located in the Appendices section, and supplies the data from the following research together with a commentary and implications for teaching English literature classes.en
dc.title.otherVyužití obrázků a básní při výuce anglické literaturycs
dc.subject.translatedTeaching English literatureen
dc.subject.translatedpoemsen
dc.subject.translatedpicturesen
dc.subject.translatedworksheetsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Martina Nyklesova.pdfPlný text práce1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nyklesova V.pdfPosudek vedoucího práce79,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nyklesova O.pdfPosudek oponenta práce98,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nyklesova P.pdfPrůběh obhajoby práce38,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10544

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.