Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Byloková, Alice | |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:03:35Z | |
dc.date.available | 2011-12-01 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:03:35Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier | 49275 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10550 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce pojednává o mezipředmětových vztazích jako součásti primárního vzdělávání a zaměřuje se na žáky 3. ročníku ZŠ. Práce zjišťuje strukturu rozložení mezipředmětových vztahů. | cs |
dc.format | 48 s., 25 s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49275 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mezioborové vztahy | cs |
dc.subject | základní vzdělání | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.subject | žáci | cs |
dc.subject | jazyk | cs |
dc.subject | předmět | cs |
dc.subject | nevyváženost | cs |
dc.title | Využití mezipředmětových vztahů při výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Cross - Curricular Approach to Teaching English in Primary School | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with cross ? curricular approach to teaching English in Primary school and focuses particularly on 3rd grade pupils. The thesis investigates the approach to the interdisciplinary integration. | en |
dc.subject.translated | interdisciplinary relations | en |
dc.subject.translated | primary education | en |
dc.subject.translated | textbook | en |
dc.subject.translated | pupils | en |
dc.subject.translated | language | en |
dc.subject.translated | předmět | en |
dc.subject.translated | unbalance | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Alice Bylokova.pdf | Plný text práce | 543,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bylokova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 137,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bylokova O.pdf | Posudek oponenta práce | 184 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bylokova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10550
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.