Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Chocová, Lucie | |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:03:40Z | |
dc.date.available | 2012-01-15 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:03:40Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-26 | |
dc.identifier | 49536 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10556 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce zkoumá Jazz Chants jako prostředek k výuce výslovnosti v angličtině na základní škole. Zjišťuje, zdali lze pomocí Jazz Chants dosáhnout toho, aby žáci zlepšili svoji výslovnost, konkrétně výslovnost hlásky /w/. Dále zjišťuje postoj žáků k Jazz Chants. | cs |
dc.format | 58 s. (81 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | angličtina | cs |
dc.subject | základní školy | cs |
dc.subject | výslovnost | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | jazz chants | cs |
dc.subject | pozorování | cs |
dc.subject | experimenty | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.subject | vyhodnocení | cs |
dc.title | Výuka výslovnosti pomocí Jazz Chants v angličtině na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Teaching pronunciation using Jazz Chants in English at elementary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In the thesis Jazz Chants are explored as a tool for teaching pronunciation in English at elementary school. It aims to find out if Jazz Chants can help Czech elementary learners improve their pronunciation, specifically pronunciation of the phoneme /w/. Further the learners´ feeling about Jazz Chants is surveyed. | en |
dc.subject.translated | english language | en |
dc.subject.translated | basic schools | en |
dc.subject.translated | pronunciation | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.subject.translated | jazz chants | en |
dc.subject.translated | observations | en |
dc.subject.translated | experiments | en |
dc.subject.translated | questionnaire | en |
dc.subject.translated | evaluation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Lucie Chocova.pdf | Plný text práce | 2,3 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chocova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 131,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chocova O.pdf | Posudek oponenta práce | 96,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chocova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 36,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10556
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.