Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Braunová, Hana | |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:03:43Z | |
dc.date.available | 2012-10-25 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:03:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-26 | |
dc.identifier | 49700 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10559 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá způsoby prezentace nové slovní zásoby na druhém stupni ZŠ a způsobem jakým si žáci zapisují novou slovní zásobu. Práce je zaměřena na sedmý ročník ZŠ.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část osahuje všeobecné informace o vyučování anglického jazyka, procesu učení a pojmu "slovní zásoba". Nejdůležitější část tvoří způsoby prezentování nové slovní zásoby a zapisování slovní zásoby. Praktická část se zabývá výzkumem, který byl proveden na základě dvou dotazníků - dotazník pro učitele a dotazník pro žáky.V praktické části jsou prezentovány výsledky a vyvozeny závěry. | cs |
dc.format | 57 s. (96 584 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | prezentace slovní zásoby | cs |
dc.subject | zapisování slovní zásoby | cs |
dc.subject | vyučování anglického jazyka | cs |
dc.subject | 7. třída | cs |
dc.title | Způsoby prezentace nové slovní zásoby pro žáky druhého stupně základní školy | cs |
dc.title.alternative | Ways of presenting new vocabulary to the upper-primary learners | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with ways of presentation vocabulary items at upper-primary level and with possibilities of storage vocabulary items. The thesis is focused on 7th graders. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theorectical part encompasses general information about teaching English language, learning process and the term "vocabulary" in generall. The main part is comprised of ways of presenting vocabulary and vocabulary storage.The practical part deals with research which was carried out with help of questionnaires - teacher and pupil questionnaire.The practical part present results and draw conclussions. | en |
dc.subject.translated | vocabulary presentation | en |
dc.subject.translated | vocabulary storage | en |
dc.subject.translated | english teaching | en |
dc.subject.translated | 7th class | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Braunova Hana.pdf | Plný text práce | 1,96 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Braunova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 118,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Braunova O.pdf | Posudek oponenta práce | 115,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Braunova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 42,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10559
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.