Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorMertová, Kateřina
dc.date.accepted2013-08-26
dc.date.accessioned2014-02-06T13:03:41Z-
dc.date.available2012-02-06cs
dc.date.available2014-02-06T13:03:41Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier49780
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10562
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou vytváření efektivních konverzačních hodin pro studenty středních škol. Teoretická část popisuje důležitost výuky konverzace ve vyučovacím procesu, zejména ve výuce jazykům. Tato kapitola představuje různé způsoby zvyšování efektivity konverzačně zaměřených hodin s ohledem na věkové zvláštnosti studentů. Rozmanité aktivity rozvíjející komunikační dovednosti jsou uvedeny v teoretické části práce. Praktická část zahrnuje výzkum, který je proveden skrze cílené pozorování konverzačních hodin. Tato pozorování jsou následně analyzována a výsledky jsou popsány v samostatné kapitole. Bylo zjištěno, že efektivita konverzačních hodin v praxi se od teorie liší v mnoha ohledech. Na konci práce jsou uvedeny návrhy na další možnosti výzkumu.cs
dc.format57 s. (101 925 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkonverzační hodinacs
dc.subjectmluvní dovednostics
dc.subjectstudenti středních školcs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectvýuka konverzacecs
dc.subjectpozorovánícs
dc.titleProblematika vytváření efektivních konverzačních hodin pro studenty středních školcs
dc.title.alternativeIssues in Designing Effective Conversational Lessons for Secondary School Studentsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with issues of designing effective conversational lessons for secondary school students. In the theoretical part, it describes why teaching speaking is important in a language learning process and it presents various ways of improving the effectiveness of speaking-based lessons concerning age-related differences of students. Diverse communication-focused activities are introduced in the theoretical section. The research part includes five lesson observations and their analysis in regard with the effectiveness of the observed conversational lessons. The results of the research show that the practise differs from the theory in many aspects. Research limitations as well as suggestions for further research are provided at the end of this work.en
dc.subject.translatedconversational lessonen
dc.subject.translatedspeaking skillsen
dc.subject.translatedsecondary school studentsen
dc.subject.translatedeffectivenessen
dc.subject.translatedteaching speakingen
dc.subject.translatedobservationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Mertova_Katerina.pdfPlný text práce644,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mertova V.pdfPosudek vedoucího práce94,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mertova O.pdfPosudek oponenta práce81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mertova P.pdfPrůběh obhajoby práce37,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10562

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.