Název: GPU-Optimized Bi-Directional Path Tracing
Autoři: Bogolepov, Denis
Ulyanov, Danila
Sopin, Dmitry
Turlapov, Vadim
Citace zdrojového dokumentu: WSCG 2013: Poster Proceedings: 21st International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in co-operation with EUROGRAPHICS Association, p. 57-60.
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: příspěvek z konference
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/WSCG2013/!_2013-WSCG-Poster-Proceedings.pdf
http://hdl.handle.net/11025/10619
ISBN: 978-80-86943-76-3
Klíčová slova: realistická obrazová syntéza;globální osvětlení;sledování cesty;grafické procesory
Klíčová slova v dalším jazyce: realistic image synthesis;global illumination;bidirectional path tracing;graphic processing units
Abstrakt: In this paper we present a light-weight modification of bi-directional path tracing algorithm that is optimized for massively parallel architectures with limited memory, like GPU. The amount of computations performed by the algorithm is still comparable to unidirectional path tracing. Though modified algorithm preserves some benefits of general bi-directional path tracing and handles indirect illumination and caustics quite efficiently.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG 2013: Poster Proceedings

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bogolepov.pdfPlný text304,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10619

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.