Název: Algoritmy se strukturální složitostí menší než optimální aneb K čemu je programování
Autoři: Skala, Václav
Citace zdrojového dokumentu: International Conference Algorithms’95, Nizke Tatry, Slovak Republik, p. 221-226
Datum vydání: 1995
Typ dokumentu: preprint
preprint
URI: http://hdl.handle.net/11025/11827
Klíčová slova: počítačová grafika;ořezávání přímky;složitost algoritmů;paralelní programování
Klíčová slova v dalším jazyce: computer graphics;line clipping;algorithm complexity;parallel processing
Abstrakt: New algorithms Point-in-Polygon and line clipping algorithms are very often used especially in computer graphics applications. Algorithms usually have O(N) or O(lg N) complexities. New algorithms with O(l) expected complexity has been developed using pre-processing. The interesting feature of presented algorithms is that memory requirements depend on geometrical properties of polygons. The presented approach can be considered as an alternative method to parallel processing.
Vyskytuje se v kolekcích:Preprinty / Preprints (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Skala_1995_Alg-struct-slozitost.pdfPlný text631,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11827

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.