Název: | Recursive Procedural Tonal Art Maps |
Autoři: | Szécsi, László Szirányi, Marcell |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG 2014: Full Papers Proceedings: 22nd International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in co-operation with EUROGRAPHICS Association, p. 57-66. |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/WSCG2013/!_2013-WSCG-Full-proceedings.pdf http://hdl.handle.net/11025/11914 |
ISBN: | 978-80-86943-74-9 |
Klíčová slova: | nefotorealistické vykreslování;hatching;tonální umělecké mapy;procedurální texturování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | non-photorealistic rendering;hatching;tonal art maps;procedural texturing |
Abstrakt: | This paper presents a real-time procedural texturing algorithm for hatching parametrized surfaces. We expand on the concept of Tonal Art Maps to define recursive procedural tonal art maps that can service any required level-of- detail, allowing to zoom in on surfaces indefinitely. We explore the mathematical requirements arising for hatching placement and propose algorithms for the generation of the procedural models and for real-time texturing. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG 2014: Full Papers Proceedings |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Szecsi.pdf | Plný text | 5,82 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/11914
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.