Title: Problematika tandemového ježdění v cyklistice a možnosti jeho využití v u jinak zrakově disponovaných jedinců
Other Titles: The issue of tandem riding ic cycling and possible use in cycling in otherwise visually predisposed persons
Authors: Ševčík, David
Advisor: Knappová, Věra
Referee: Zeman, Radek
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12077
Keywords: tandemové kolo;cyklistika;zrakově jinak disponovaní;hendikep;zrak
Keywords in different language: tandem bycicle;cycling;visualy impaired;handicap;view
Abstract: Moje bakalářská práce se jmenuje "Problematika tandemového ježdění v cyklistice a možnosti jeho využití v u jinak zrakově disponovaných jedinců" V první číst práce je zaměřena na hendikep jako sociálním a psychickém problém u jinak zrakově disponovaných sportovců. V další část se zabývá technikou jízdy na kole a metodice nácviků jednotlivých technik, kompenzaci. A dále se práce zaměřuje na využití tandemového ježdění v České republice a v Plzeňském kraji.
Abstract in different language: My thesis is titled "Problems of tandem riding in cycling and possible use vu otherwise visually predisposed individuals" in the first reading I focused on disability as a social and psychological problem in an otherwise visually predisposed athletes. The next part I deals with the technique of cycling exercises and methodology of each technique, compensation. A further work focuses on the use of tandem riding in the Czech Republic and in the Region.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
David Sevcik Bakalarska prace 2014.pdfPlný text práce1,93 MBAdobe PDFView/Open
SEVCIK - VP.pdfPosudek vedoucího práce125,66 kBAdobe PDFView/Open
SEVCIK - OP.pdfPosudek oponenta práce134,37 kBAdobe PDFView/Open
SEVCIK.pdfPrůběh obhajoby práce75,08 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/12077

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.