Title: | Nové trendy v tréninku dětí a mládeže ve fotbale |
Other Titles: | New trends in sports training children in football |
Authors: | Vondrášek, Jiří |
Advisor: | Votík, Jaromír |
Referee: | Charvát, Luboš |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/12094 |
Keywords: | koučink;nové trendy ve sportovní přípravě;fotbal malých forem;biopsychosociální vývoj |
Keywords in different language: | coaching;new trends in sports training;football small forms;biopsychosocial development |
Abstract: | Bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na charakteristiku komplexního biopsychosociálního a fotbalového vývoje dětí v období od 6 do 12 let. Další část práce je věnována změnám ve struktuře a organizaci soutěží dětí od roku 2005 do roku 2013, problematice koučinku a charakteristice nových trendů ve sportovní přípravě dětí ve fotbale. |
Abstract in different language: | The thesis is in the theoretical part focuses on the characteristics of complex biopsychosocial and football development of children in the 6 to 12 years. The next part is devoted to changes in the structure and organization of competitions for children from 2005 to 2013, the issue of coaching and characterization of new trends in sports training of children in football. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
bc vondrasek.pdf | Plný text práce | 1,6 MB | Adobe PDF | View/Open |
VONDRASEK VD.pdf | Posudek vedoucího práce | 118,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
VONDRASEK OP.pdf | Posudek oponenta práce | 124,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
VONDRASEK.pdf | Průběh obhajoby práce | 45,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/12094
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.