Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTupa, Jiří
dc.contributor.authorZelenka, Daniel
dc.contributor.refereeŘeřicha, Tomáš
dc.date.accepted2014-06-03
dc.date.accessioned2015-03-25T09:25:34Z
dc.date.available2013-10-14cs
dc.date.available2015-03-25T09:25:34Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-12
dc.identifier58638
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12396
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je vyjasnit pojmy strategické plánování a řízení elektrotechnického podniku, důležitost mít zavedenou správnou firemní strategii a analyzovat vnější a vnitřní okolí podniku. V další části diplomové práce jsou uvedeny některé metody používané pro strategické plánování a řízení podniku, přičemž je kladen důraz na analýzu konkurentů. V praktické části je zpracována případová studie zavádění vybraných metod z teoretické části v elektrotechnickém podniku, je provedena analýza vnějšího a vnitřního okolí podniku, přičemž důraz je kladen na použití systému Net Promoter Score a podrobnou analýzu vybraného konkurenta v elektroprůmyslu. Dále je v přiloženém excel souboru vypracován návod a příklad použití nástroje Balanced Scorecard.cs
dc.format104 s. (117 016 znaků), 20 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectanalýza okolí podnikucs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectbalanced scorecardcs
dc.subjectmanagement vztahu se zákazníkycs
dc.subjectkonkurencecs
dc.titleStrategické plánování a řízení elektrotechnického podnikucs
dc.title.alternativeStrategy planinig and management of electrical engineering companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra technologií a měřenícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedSubject of the master thesis is to clarify the concepts of strategic planning and management of electrotechnical company, the importance of having established correct corporate strategy and analyze external and internal environment of the company. The next part of the thesis describes some of the methods used for the strategic planning and management, with emphasis placed on analyzing competitors. In the practical part of the master thesis is developed case study of the implementation of selected methods from the theoretical part of the electrical engineering company, next there is prepared analysis of internal and external environment of the company, with an emphasis on using the Net Promoter Score and detailed analysis of a competitor in the electrical industry. Furthermore in the attached excel file, there is the instruction and example of using the Balanced Scorecard instrument.en
dc.subject.translatedstrategyen
dc.subject.translatedanalysis of business environmenten
dc.subject.translatedcompetition analysisen
dc.subject.translatedbalanced scorecarden
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
dc.subject.translatedcompetitionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Zelenka_Daniel.pdfPlný text práce3,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058638_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce270,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058638_oponent.pdfPosudek oponenta práce360,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058638_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce236,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12396

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.