Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKolingerová, Ivana
dc.contributor.authorBrandejský, Pavel
dc.contributor.refereeVaněček, Petr
dc.date.accepted2014-06-16
dc.date.accessioned2015-03-25T09:26:55Z-
dc.date.available2012-08-31cs
dc.date.available2015-03-25T09:26:55Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-14
dc.identifier51149
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12522
dc.description.abstractTato práce pojednává o lokální navigaci chodců ve virtuálních modelech měst. Tento problém je v poslední době velmi aktuální, takže existuje mnoho metod jak ho řešit. V první části práce jsou představeny některé z těchto metod, a následně je představeno vlastní řešení. Toto řešení je založeno na metodě zvané ClearPath: Highly Parallel Collision Avoidance for Multi-Agent Simulation.cs
dc.format49 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=51149-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectlokální navigace chodcůcs
dc.subjectpřekážky rychlostics
dc.subjectglobální navigace chodcůcs
dc.subjectplánování cestcs
dc.subjectsimulacecs
dc.titleLokální navigace chodců ve virtuálních modelech městcs
dc.title.alternativeLocal navigation of pedestrians in virtual city modelsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is about local navigation of pedestrians in virtual city models. The problem is very popular and there is a lot of methods how to solve it. First part of this thesis presents some of these methods, than a new approach is presented. This new approach is mainly based on the method called ClearPath: Highly Parallel Collision Avoidance for Multi-Agent Simulation.en
dc.subject.translatedlocal predestrian navigationen
dc.subject.translatedvelocity obstaclesen
dc.subject.translatedglobal pedestrian navigationen
dc.subject.translatedpath-planingen
dc.subject.translatedsimulationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Lokalni navigace chodcu ve virtualnich modelech mest.pdfPlný text práce2,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11N0095Phodnoceni-ved.pdfPosudek vedoucího práce290,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11N0095Pposudek-op.pdfPosudek oponenta práce641,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11N0095Pobhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce179,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12522

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.