Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vaněček, Petr | |
dc.contributor.author | Podlesák, Bohumil | |
dc.contributor.referee | Varnuška, Michal | |
dc.date.accepted | 2014-06-16 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:27:01Z | - |
dc.date.available | 2013-08-30 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:27:01Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-15 | |
dc.identifier | 57870 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12536 | |
dc.description.abstract | Úkolem první části této práce je seznámit se s existujícími vývojovými prostředími pro úpravu a vizualizaci GLSL shaderů. Budou popsány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů. Úkolem druhé části této práce je navrhnout GLSL editor, který bude umožňovat uživateli jednoduše vytvořit a zobrazit nový efekt. Uživatel bude moci sestavit scénu v jazyce C# za použití GLSL shaderů v interaktivním editoru. | cs |
dc.format | 78 s., 11 s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57870 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | GLSL | cs |
dc.subject | editor | cs |
dc.subject | OpenGL | cs |
dc.subject | OpenTK | cs |
dc.subject | C# | cs |
dc.subject | .NET | cs |
dc.subject | IDE | cs |
dc.subject | API | cs |
dc.subject | shader | cs |
dc.subject | vývojový nástroj | cs |
dc.subject | počítačová grafika | cs |
dc.title | GLSL editor | cs |
dc.title.alternative | GLSL Editor | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.description.department | Katedra informatiky a výpočetní techniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | First part of this work is an overview of existing IDE tools that can be used to edit the code and visualize the scene of graphics applications that use GLSL shaders. The advantages and disadvantages of the different tools will be evaluated. The second part of this work focuses on creating a GLSL editor. This new tool will allow the user to easily create and visualize a new effect. User will be able to create a scene using C# language and GLSL shaders in interactive editor. | en |
dc.subject.translated | GLSL | en |
dc.subject.translated | editor | en |
dc.subject.translated | OpenGL | en |
dc.subject.translated | OpenTK | en |
dc.subject.translated | C# | en |
dc.subject.translated | .NET | en |
dc.subject.translated | IDE | en |
dc.subject.translated | API | en |
dc.subject.translated | shader | en |
dc.subject.translated | integrated development environment | en |
dc.subject.translated | computer graphics | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_prace_GLSL_Editor.pdf | Plný text práce | 3,09 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A11N0144Phodnoceni-ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 623,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A11N0144Pposudek-op.pdf | Posudek oponenta práce | 903,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A11N0144Pobhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 201,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12536
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.