Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler, Petr
dc.contributor.authorGažová, Kateřina
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2014-06-11
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:38Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:38Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12613
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je charakteristika postavení a strategie firmy J. Přibyl, s. r. o., která využívá podnikatelského konceptu společnosti Nissan prostřednictvím franchisingu, a formulace vhodných doporučení pro tuto firmu. Hlavní metoda, použitá pro zhodnocení těchto aspektů, je situační analýza, která zobrazuje jak vnější, tak vnitřní prostředí podniku. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou zpracovány základní pojmy problematiky franchisingu, marketingového mixu a strategického plánování. Podle výchozích teoretických podkladů je zpracována praktická část, která je zaměřena na představení vybrané společnosti, podnikající na základě franchisingové smlouvy, popis prodejní strategie podniku a analýzu prostředí. Dále je provedena SWOT analýza a na jejím základě jsou formulovány výchozí podstrategie. Závěrem práce jsou představeny návrhy a opatření, jejichž cílem je zlepšení konkurenceschopnosti vybraného podniku.cs
dc.format79 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57696-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfranchisingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpodniková strategiecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.titlePostavení a strategie prodejce osobních vozůcs
dc.title.alternativeThe position and strategy of a car dealing companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to describe the position and strategy of the company J. Přibyl, s. r. o., which uses the business concept of Nissan Company through franchising, and to recommend appropriate suggestions for it. The main method used for the assessment of these aspects is a situation analysis that shows the internal and external environment of the company. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part describes the basic definition of franchising, marketing mix and strategic planning. The practical part is based on the theoretical background. This part introduces the chosen company, which business is based on a franchise contract, and describes its sales strategy and business environment. Further the SWOT analysis defining initial sub-strategies is presented. The last part introduces suggestions how to improve the competitiveness of the company.en
dc.subject.translatedfranchisingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedbusiness strategyen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Gazova_Postaveni a strategie prodejce osobnich vozu.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_V.pdfPosudek vedoucího práce621,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_O.pdfPosudek oponenta práce548,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazova_P.pdfPrůběh obhajoby práce183,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12613

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.