Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorŠmídová, Ivana
dc.contributor.refereeČesal, Pavel
dc.date.accepted2014-06-06
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:45Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:45Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier58104
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12633
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje dnes již často používané a velice moderní metodě Mystery shopping. Téma jsem si vybrala z důvodu jeho aktuálnosti a zajímavosti. Zmíněná metoda se posuzuje jako velmi přínosná. Hodnotí působení firmy na trhu v mnoha odvětvích. Tato bakalářská práce je zaměřena na odvětví kvality nabízených produktů, kvality prostředí firmy a především úroveň kvality obsluhy zákazníků. V teoretické části je popsán výzkum trhu, z nějž metoda Mystery shopping vychází. Dále je nastíněna samotná metoda Mystery shopping pro správné nastínění jejího účelu. V praktické části je pak tato metoda realizována na firmu "Kavárna a vinárna Jadran". V posledním kroku jsou navržena možná zlepšení firmy, což je výstupem této bakalářské práce.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmetoda mystery shoppingcs
dc.subjectKavárna a vinárna Jadrancs
dc.titleProjekt mystery shoppingu pro vybranou firmucs
dc.title.alternativeProject of mystery shopping for selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present Bachelor's Thesis deals with the often used and very modern method of Mystery Shopping. I have chosen this subject, because it is a current and interesting one. Said method is evaluated as a contributive one. It evaluates the company's activities in many branches of the market. This Bachelor's Thesis is concerned with the branch of quality of offered products, the quality of the company's environment, and, above all, of the level of quality of customer service. The theoretical part describes the market research, which the Mystery Shopping method stems out of. Next, the actual Mystery Shopping method is outlined, in order to correctly outline its purpose. In the practical part, this method is applied on the "Café and Wine Bar Jadran" company. The last step is a suggestion of possible improvements to the company, which is the output of the present Bachelor's Thesis.en
dc.subject.translatedmarket researchen
dc.subject.translatedmystery shopping methoden
dc.subject.translatedCafé and wine bar Jadranen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Ivana Smidova.pdfPlný text práce4,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smidova I. - V.PDFPosudek vedoucího práce621,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smidova I. - O.PDFPosudek oponenta práce552,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smidova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce201,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12633

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.