Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorŽajdlíková, Kamila
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2014-06-06
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:50Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:50Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier59086
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12648
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce "Analýza marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varech" je analyzovat marketingové činnosti sportovního klubu SC Start Karlovy Vary a na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení či zlepšení pro rozvoj tohoto klubu. Na základě dotazníkového šetření byl v této práci proveden marketingový výzkum. Tento výzkum pojednává o tom, jak jsou zákazníci spokojeni s nabízenými službami tohoto sportovního klubu. Práce je rozdělena celkem do 8 částí. První 4 části jsou zaměřeny na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů. Pátá část se zabývá charakteristikou sportovního klubu a jeho finanční situací. V šesté části je provedena marketingová situační analýza. V sedmé části je popsán marketingový mix sportovního klubu. V osmé části autorka navrhla možná doporučení a zlepšení pro rozvoj sportovního klubu.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59086-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectsportovní klubcs
dc.titleAnalýza marketingových činností sportovního klubu v Karlových Varechcs
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities of sport club in Karlovy Varyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this bachelor thesis " The Analysis of marketing activities of sport club in Karlovy Vary" is to analyse marketing activities of the SC Start Karlovy Vary sport club and suggest enhancement tips and recommendations for further development of the club based on the given analysis results. These results were collected during marketing research conducted as public opinion poll and survey focusing on customers satisfaction with services being part of the current permanent offer of the club. Project has been divided into eight parts, while first four are theoretical explanation of the used technical terms, fifth is dedicated to the sport club characteristic outline and it's financial situation (financial statements) examination, sixth is describing project execution part of the situational marketing analysis, seventh is outlining sport club marketing mix and finally last eight part consists of optional suggestions and recommendations for future development of the club activities and services.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing examinationen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedsport cluben
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Zajdlikova.pdfPlný text práce1,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zajdlikova K. - V.pdfPosudek vedoucího práce763,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zajdlikova K. - O.PDFPosudek oponenta práce735,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zajdlikova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce225,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12648

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.