Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKnappová, Věra
dc.contributor.authorPsohlavec, Tomáš
dc.contributor.refereeŠrámková, Petra
dc.date.accepted2014-05-22
dc.date.accessioned2015-03-25T09:29:59Z
dc.date.available2012-03-22cs
dc.date.available2015-03-25T09:29:59Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-20
dc.identifier54277
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12863
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na možnosti výuky tenisu u dětí školního věku se sluchovým postižením. V teoretické části práce jsou popsány správné techniky základních úderů (forhend, bekhend, voleje, smeč a podání), postup jejich nácviku a korekce možných chyb. V praktické části práce je popsán průběh praktických hodin s neslyšícími žáky, ale také praktická doporučení pro praxi se žáky s tímto postižením. Z mnoha výzkumů vyplývá, že neslyšící děti mají problémy hlavně s koordinačními schopnostmi a tato skutečnost se také potvrdila v mé práci s neslyšícími dětmi na Základní škole a Mateřské škole pro sluchově postižené v Plzni v ulici Mohylová. Při výuce tělesné výchovy jsem uzpůsobil metodiku nácviku tenisu na žáky s tímto postižením a své trenérské zkušenosti jsem shrnul v metodické řadě využívající české a německé koncepce. Koordinační problémy neslyšících žáků lze upravit pouze cíleným a individuálním přístupem.cs
dc.format75 s. (107902 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54277-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectneslyšícícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectteniscs
dc.subjectdětics
dc.titleMožnosti výuky tenisu u dětí školního věku se sluchovým postiženímcs
dc.title.alternativeOpportunities to learn tennis in school age children with hearing impairmentsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra tělesné a sportovní výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the teaching of tennis in school age children with hearing impairment. The theoretical part describes the proper techniques of the basic strokes (forehand, backhand, volley, smash and serve), the procedure for training and correction of possible errors. In the practical part of the thesis describes the process of practical lessons with deaf pupils, but also practical recommendations for practice with children with this disability. From many studies have shown that deaf children have problems mainly with coordination skills and this is also confirmed in my work with deaf children in primary school and nursery school for the deaf in Pilsen street Mohylová. When teaching physical education I adjust to the methodology of tennis training on children with this disability and his experience, I summarized the methodology using a number of Czech and German concept. Coordination problems of deaf pupils may only be modified in a targeted and personal approach.en
dc.subject.translateddeafen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedtennisen
dc.subject.translatedchildrenen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Psohlavec Tomas brezen 2014.pdfPlný text práce2,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PSOHLAVEC VP.pdfPosudek vedoucího práce130,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PSOHLAVEC OP.pdfPosudek oponenta práce200,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PSOHLAVEC.pdfPrůběh obhajoby práce48,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12863

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.