Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kavalířová, Gabriela | |
dc.contributor.author | Konečná, Barbora | |
dc.contributor.referee | Knappová, Věra | |
dc.date.accepted | 2014-05-23 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:30:00Z | |
dc.date.available | 2012-12-14 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:30:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-14 | |
dc.identifier | 55471 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12866 | |
dc.description.abstract | Má práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám poskytováním laické první pomoci při zraněních a poruchách organismu. Druhá část je výzkumná - pomocí dotazníkového šetření mezi žáky prvního stupně ZŠ zjišťuji jejich povědomí o poskytování první pomoci. Dotazníkovým šetřením mezi pedagogy zjišťuji jejich zájem o výuku první pomoci, jak hodnotí žákovské povědomí o daném problému, zda na jejich škole funguje kroužek první pomoci apod. | cs |
dc.format | 49 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | první pomoc | cs |
dc.subject | tepenné krvácení | cs |
dc.subject | popáleniny | cs |
dc.subject | epileptický záchvat | cs |
dc.subject | záchranná služba | cs |
dc.subject | tíšňová linka | cs |
dc.title | Výuka první pomoci na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Teaching First Aid at Primary School in the Karlovy Vary region | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra tělesné a sportovní výchovy | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | My paper consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part I explained the anchoring of the first aid issue in the Framework Education Programme and in this part I also focused on clear classification first aid issue. Second part is decicated to research. Questionnaires for pupils were designed with an aim to find out to what extent are the respondents aware of how to periode first aid. | en |
dc.subject.translated | first aid | en |
dc.subject.translated | arterial bleeding | en |
dc.subject.translated | burns | en |
dc.subject.translated | epileptic seizure | en |
dc.subject.translated | emergency | en |
dc.subject.translated | emergency number | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP.pdf | Plný text práce | 787,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
KONECNA VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 181,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
KONECNA OP.pdf | Posudek oponenta práce | 125,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
KONECNA.pdf | Průběh obhajoby práce | 58,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12866
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.