Title: Klamání spotřebitele
Other Titles: Consumer deception
Authors: Kodetová, Denisa
Advisor: Jarý, Čestmír
Referee: Nový, Miloš
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13406
Keywords: tržní selhání;cíle spotřebitele;nedokonalá konkurence;nedokonalé informace;spotřebitel;potraviny
Keywords in different language: market failures;consumer targets;imperfect competition;imperfect information;consumer;food
Abstract: Práce je zaměřena na popis klamání spotřebitele v potravinářském průmyslu. Jak nepřesné a zavádějící informace mohou dokonale oklamat spotřebitele na trhu nedokonalé konkurence.
Abstract in different language: The bachelor thesis is focused on description of consumers deception in the food industry. Inaccurate and misleading information can completely deceive consumers, when imperfect competition is on the market.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bp konecna prece.pdfPlný text práce377,86 kBAdobe PDFView/Open
Kodetova D. - V.pdfPosudek vedoucího práce610,4 kBAdobe PDFView/Open
Kodetova D. - O.PDFPosudek oponenta práce803,01 kBAdobe PDFView/Open
Kodetova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce217,61 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/13406

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.