Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec, Ladislav | |
dc.contributor.advisor | Tříska, Ladislav | |
dc.contributor.author | Lášek, Jan | |
dc.contributor.referee | Gorschenek, Martin | |
dc.date.accepted | 2014-06-18 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:36:25Z | |
dc.date.available | 2013-09-23 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:36:25Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-23 | |
dc.identifier | 59571 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13572 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá studií a konstrukčním návrhem systému řízení motocyklu s použitím čtyřkloubového mechanismu. Součástí práce je i přehled současných systémů řízení, postup stanovení nového konstrukčního řešení, tvorba 3D modelů, výkresů a MKP analýz. | cs |
dc.format | 71 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59571 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | motocykl | cs |
dc.subject | řízení | cs |
dc.subject | čtyřkloubový mechanismus | cs |
dc.subject | zavěšení kola | cs |
dc.subject | vidlice | cs |
dc.subject | CAD | cs |
dc.subject | 3D modely | cs |
dc.subject | konstrukční návrh | cs |
dc.subject | MKP analýza | cs |
dc.title | Systém řízení motocyklu s použitím čtyřkloubového mechanismu | cs |
dc.title.alternative | Four-bar steering system of a motorcycle | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis contains a study and a engineering design of the four-bar steering system of a motorcycle. The work includes a overview of present steering systems, design process, creation of 3D models, drawings and FEM analysis. | en |
dc.subject.translated | motorcycle | en |
dc.subject.translated | steering | en |
dc.subject.translated | four-bar mechanism | en |
dc.subject.translated | wheel suspension | en |
dc.subject.translated | fork | en |
dc.subject.translated | CAD | en |
dc.subject.translated | 3D models | en |
dc.subject.translated | engineering design | en |
dc.subject.translated | FEM analysis | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Jan_Lasek_S11N0066P_2014.pdf | Plný text práce | 5,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Lasek.pdf | Posudek vedoucího práce | 744,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Lasek.pdf | Posudek oponenta práce | 915,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lasek.pdf | Průběh obhajoby práce | 292,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13572
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.