Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Káňová, Šárka | |
dc.contributor.author | Divišová, Veronika | |
dc.date.accepted | 2014-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:38:47Z | - |
dc.date.available | 2013-06-14 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:38:47Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-11 | |
dc.identifier | 57009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13807 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá specifiky práce učitelů se žáky s postižením na střední škole ve Spáleném Poříčí. Cílem práce bylo zjistit, jak vidí odlišnosti ve vzdělávání žáci a jejich učitelé. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětlovány pojmy jako integrace, inkluze, analýza dokumentů. Praktická část seznamuje čtenáře se skupinami respondentů a samotným výzkumným šetřením. Informace byly zjišťovány pomocí polostrukturovaného rozhovoru a analýzy dokumentů. Zjištěné poznatky jsou shrnuty v závěru práce. | cs |
dc.format | 40 s. (62 966 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | Integrace | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | analýza dokumentů | cs |
dc.subject | polostrukturovaný rozhovor | cs |
dc.subject | učitelský sbor | cs |
dc.subject | bezpečnost žáků | cs |
dc.title | Specifika práce učitelů se žáky s postižením (Církevní střední odborná škola ve Spáleném Poříčí) | cs |
dc.title.alternative | The specifics of the work of teachers with students with disabilities (in the middle school in Spálené Poříčí) | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the specifics of teachers' work with disabled students in secondary school in Spálené Poříčí. The aim was to find out how pupils and their teachers see the differences in education. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains concepts such as inclusion or analysis of documents. The practical part introduces the reader to the groups of respondents and the actual research survey. Information was collected through semi-structured interviews and document analysis. The findings are summarized in the conclusion. | en |
dc.subject.translated | Inclusion | en |
dc.subject.translated | document analysis | en |
dc.subject.translated | semi-structured interview | en |
dc.subject.translated | staff | en |
dc.subject.translated | safety of pupils | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Veronika Divisova.pdf | Plný text práce | 508,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Divisova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 50,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Divisova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 23,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Divisova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 10,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13807
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.