Title: | Využití hry v roli při práci s dětmi v MŠ Žlutice |
Other Titles: | The use of games in role in working with children in kindergarten Zlutice |
Authors: | Lorencová, Veronika |
Advisor: | Gažáková, Eva |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/13831 |
Keywords: | dramatická výchova;hra v roli;předškolní zařízení;cíle dramatické výchovy;simulace;alterace;charakteristika |
Keywords in different language: | drama;game in role;preschools;objectives drama education;simulation;alteration;characteristic |
Abstract: | Tato bakalářská práce se zaměřuje na dramatickou výchovu a její uplatnění v mateřské škole. Dále se zabývá hrou v roli a jejím využitím v předškolním zařízení. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dramatické výchovy a její metody,které můžeme využít v MŠ. Praktická část obsahuje seznámení s mateřskou školou Žlutice a využití pohádky Hrnečku vař. |
Abstract in different language: | This thesis focuses on drama and its application in kindergarten. It also deals with the role play and its use in pre-school. The theoretical part is focused on the characteristics of drama education and the methods that can be used in kindergarten. The practical part includes familiarization with the kindergarten town and its use of fairy tales Free Advice. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarka 2.pdf | Plný text práce | 1,18 MB | Adobe PDF | View/Open |
lorencova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 24,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Lorencova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 23,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Lorencova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 9,55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/13831
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.