Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMálková, Jitka
dc.contributor.authorVopatová, Veronika
dc.contributor.refereeChýlová, Helena
dc.date.accepted2014-08-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:42:13Z
dc.date.available2010-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:42:13Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier43269
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14163
dc.description.abstractTato práce se zabývá řečovou výchovou žáků na 2. stupni základních škol. Je rozdělena do dvou částí. První z nich je ryze teoretická. Dozvíme se v ní, jakými způsoby lze rozvíjet řečové dovednosti dětí a jakou roli plní v tomto procesu učitel českého jazyka. V části praktické se věnujeme analýze 8 nahrávek pořízených na základních školách v Plzeňském kraji. Sledujeme v nich, zda vyučující svým vyjadřováním pozitivně působí na rozvoj řeči dětí. Všímáme si jazykových odchylek, kterých se ve svých projevech dopustili. V závěru výsledky vyhodnotíme.cs
dc.format46 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectřečový rozvojcs
dc.subjectmluvená forma jazykacs
dc.subjectrole učitelecs
dc.subjectrozvojcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttranskripcecs
dc.subjectvyjadřovací schopnosti dětícs
dc.subjectspisovný jazykcs
dc.titleŘečová výchova žáků na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeDevelopment of speaking skills of students between the ages of 12-15 yearsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work focuses on speaking skills of students between the ages of 12-15 years. It is devided into two parts. One part is strictly theoretical. You can learn about the whole process of development of language, speaking skills and how the teacher´s role becomes very important. The second part is practical. We gather 8 recordings from elementary schools around Pilsen city and analyze the teacher´s positive expressions towards kid´s speach development. We pay close attention to language deviation the children make. At the end we evaluate the results.en
dc.subject.translatedspeech developmenten
dc.subject.translatedspoken form of languageen
dc.subject.translatedrole of teacheren
dc.subject.translateddevelopmenten
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedtranscriptionen
dc.subject.translatedverbal skills of childrenen
dc.subject.translatedformal languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace V.Vopatova.pdfPlný text práce551,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vopatova_malkova.pdfPosudek vedoucího práce41,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vopatova_chylova.pdfPosudek oponenta práce633,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vopatova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce67,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14163

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.