Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Málková, Jitka | |
dc.contributor.author | Matějovská, Hana | |
dc.contributor.referee | Chýlová, Helena | |
dc.date.accepted | 2014-05-22 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:42:15Z | |
dc.date.available | 2011-12-07 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:42:15Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 49408 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/14167 | |
dc.description.abstract | Tato práce věnuje pozornost řečové úrovni učitelů. Zaměřuje se na jazyková spcifika v řeči učitele a snaží se posoudit míru vhodnosti těchto specifik s ohledem na kultivované řečové vyjadřování. | cs |
dc.format | 55 s., 63 s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49408 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | jazyková kultura | cs |
dc.subject | řečová kultivovanost | cs |
dc.subject | řečový vzor | cs |
dc.subject | školní prostředí | cs |
dc.subject | jazyková specifika | cs |
dc.subject | zvukový záznam | cs |
dc.subject | transkript | cs |
dc.subject | řečová kultura | cs |
dc.title | Jazyková specifika mluvených komunikátů ve školním prostředí | cs |
dc.title.alternative | Language specifics of spoken language in school environment | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a literatury | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The present thesis concentrates on the language level of the teaching staff, with a special view to the particular language features of the teaching staff, at the same time attempting to assess the suitability or otherwise of the particular features concerning cultivated speech. | en |
dc.subject.translated | language culture | en |
dc.subject.translated | speech cultivation patterns | en |
dc.subject.translated | speech model | en |
dc.subject.translated | school environment | en |
dc.subject.translated | special features of language | en |
dc.subject.translated | sound recoding | en |
dc.subject.translated | transcript | en |
dc.subject.translated | speech culture | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Hana-Matejovska.pdf | Plný text práce | 702,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
matejovska_malkova.pdf | Posudek vedoucího práce | 533,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
matejovska_chylova.pdf | Posudek oponenta práce | 470,44 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
matejovska_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 207,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14167
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.