Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVacek, Jiří
dc.contributor.authorMitas, Michal
dc.contributor.refereeJanuška, Martin
dc.date.accepted2014-06-11
dc.date.accessioned2015-03-25T09:43:18Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:43:18Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier52387
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14304
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na přípravu a realizaci produktové inovace pomocí plátna podnikatelského modelu a inovačního procesu řízeného výstupem, který vytvořil Tony Ulwick. Teoretická část definuje základní koncepty a vysvětluje specifický přístup k inovaci jako například koncept otevřené inovace nebo strategii modrého oceánu. Dále také vysvětluje změnu ekonomického paradigmatu z ekonomiky orientované na produkt na ekonomiku založenou na službách. Praktická část obsahuje analýzu odvětví společnosti Pontech Holding, a.s. podle Porterovo modelu, navržení podnikatelského plánu pro produkt, vytvoření marketingové strategie pro vstup na český a americký trh a hodnocení inovačního projektu metodou ECV očekávané komerční hodnoty.cs
dc.format107 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectproduktová inovacecs
dc.subjectoutcome-drivencs
dc.subjectportercs
dc.subjectplátno business modelucs
dc.subjectservice sciencecs
dc.subjectITcs
dc.titleProduktová a procesní inovace ve vybraném podnikucs
dc.title.alternativeProduct and process innovation in selected companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted thesis is focused on preparation and implementation of product innovation by using business model canvas and outcome-driven innovation process which is designed by Tony Ulwick. The theoretical part of the thesis defines basic concepts and explains specific approach to innovation such as open innovation or blue ocean strategy. It also explains economy paradigm change from product-based to service-based economy. The practical part contains porter analysis of Pontech Holding, a.s company's industry, designing of product business model, creating the marketing strategy for entering Czech and USA market and evaluation of innovation performance by method ECV - expected commercial value.en
dc.subject.translatedinnovationen
dc.subject.translatedproduct innovationen
dc.subject.translatedoutcome-drivenen
dc.subject.translatedporteren
dc.subject.translatedbusiness model canvasen
dc.subject.translatedservice scienceen
dc.subject.translatedITen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Michal Mitas.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_mitas_VP.pdfPosudek vedoucího práce646,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_mitas_OP.pdfPosudek oponenta práce552,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
mitas.PDFPrůběh obhajoby práce930,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14304

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.