Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeitz, Gisela
dc.contributor.authorHejdová, Markéta
dc.contributor.refereeSmolíková, Marie
dc.date.accepted2014-06-02
dc.date.accessioned2015-03-25T09:44:53Z
dc.date.available2013-06-30cs
dc.date.available2015-03-25T09:44:53Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier56193
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14473
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo charakterizovat základní principy spravedlivého obchodu, jeho rozšíření a vývoj ve světě. Práce se snažila o objasnění vlivu spravedlivého obchodu a zhodnocení perspektivnosti vývoje a posílení spravedlivého světa. Dále byly představeny různé typy reklamních nosičů a jejich konkrétní příklady z České republiky a Německa. Čtenář byl seznámen se slovními hříčkami, které vznikly v souvislosti s užíváním slova "fair" jako symbolem pro spravedlnost, a to nejen v oblasti obchodu. V závěru práce byla vypracována srovnávací analýza vybraných německých a českých obchodníků v roli reklamních nosičů, která objasňuje jejich motivaci a postoj ke spravedlivému obchodu.cs
dc.format51 s. (66 167 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfair tradecs
dc.subjectfair trade logocs
dc.subjectrozvojové zeměcs
dc.subjectreklama a jazykcs
dc.subjectreklamní nosičecs
dc.subjectslovní hříčkacs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectNěmeckocs
dc.title.alternative"Strengthening the World by Fair Trade". Comparative analysis of selected German and Czech advertising media of Fair Tradeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra germanistiky a slavistikycs
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to characterize the basic principles of Fair Trade, its enlargement and development in the world. This work sought to clarify the effect of Fair Trade and to evaluate the prospects of development and the strengthening of the concept of fair trade in the world. In addition to this, different types of advertising mediums and specific examples from the Czech Republic and Germany for these were presented. The reader was acquainted with the wordplays that have arisen in connection with the use of the word "fair" as a symbol for fairness, not only within trade. In the end, a comparative analysis of selected German and Czech businessmen was made. The role of advertising media selection was evaluated and explains their motivation and attitude to Fair Trade.en
dc.title.other"Eine Welt fairstärken". Vergleichende Analysen ausgewählter deutscher und tschechischer Werbeträger des fairen Handels.de
dc.subject.translatedfair tradeen
dc.subject.translatedfair trade logoen
dc.subject.translateddeveloping countriesen
dc.subject.translatedadvertising and languageen
dc.subject.translatedadvertising mediaen
dc.subject.translatedplay on wordsen
dc.subject.translatedCzech republicen
dc.subject.translatedGermanyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Hejdova_Marketa.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedoucihoPosudek vedoucího práce666 kBUnknownZobrazit/otevřít
Posudek oponentaPosudek oponenta práce648,36 kBUnknownZobrazit/otevřít
ObhajobaPrůběh obhajoby práce363,69 kBUnknownZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14473

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.