Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMichalík, Petr
dc.contributor.authorZeman, Martin
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:45:10Z
dc.date.available2013-06-10cs
dc.date.available2015-03-25T09:45:10Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-09
dc.identifier56787
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14505
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vytvářením komponent pro e-kurz Technika počítačů 1. Zaměřil jsem se především na tvorbu vhodných cvičení, animací a autotestů.cs
dc.format52 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčíslicová technikacs
dc.subjectA/D převodníkcs
dc.subjectD/A převodníkcs
dc.subjectklopný obvodcs
dc.subjectMultisimcs
dc.titleKomponenty pro e-kurz Příklady TCHP1cs
dc.title.alternativeComponents for e-rate Examples TCHP1en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra výpočetní a didaktické technikycs
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focus on creating components for e-rate Technology Computers 1. I focused mainly on the creation of appropriate exercises, animations and self-test.en
dc.subject.translateddigital technologyen
dc.subject.translatedA/D converteren
dc.subject.translatedD/A converteren
dc.subject.translatedflip-flopsen
dc.subject.translatedMultisimen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zemanm89_BP.pdfPlný text práce1,59 MBAdobe PDFView/Open
Zeman - hodn..pdfPosudek vedoucího práce71,39 kBAdobe PDFView/Open
posudek_bp_zeman_oponent.pdfPosudek oponenta práce183,1 kBAdobe PDFView/Open
Zeman - prot..pdfPrůběh obhajoby práce38,07 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/14505

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.