Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHanzelínová, Lada
dc.contributor.authorVomelová, Petra
dc.contributor.refereeHečková, Petra
dc.date.accepted2014-05-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:45:26Z
dc.date.available2013-05-14cs
dc.date.available2015-03-25T09:45:26Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier57374
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14535
dc.description.abstractPráce se zabývá otázkou vlivu sociálních a historických podmínek na zobrazení ženy v reklamě v 30. letech 20. století v USA, Německu a Československu. Praktická část pomocí kvalitativní obsahové analýzy zkoumá 18 tištěných reklamních sdělení(6 amerických, 6 německých a 6 československých)z 30. let, která zobrazují ženu. Teoretická část práce se zabývá historickým, socio-ekonomickým a sociologickým pozadím 30. let, které je nutné k provedení kvalitní sémiotické analýzy.cs
dc.format112 s. (198 503 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57374-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectmasmédiacs
dc.subjectmediální účinkycs
dc.subjectženacs
dc.subjectzobrazení ženycs
dc.subjectrole ženycs
dc.subject30. létacs
dc.subjectkvalitativní analýzacs
dc.subjectsémiotická analýzacs
dc.subjectsociologická studiecs
dc.titleVliv sociálních a historických podmínek na zobrazení ženy v reklaměcs
dc.title.alternativeThe influence of social and historical conditions on an image of women in advertisementen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra filozofiecs
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work ascertains influence of social and historical conditions on an image of women in advertisement in 1930s in USA, Germany and Czechoslovakia. To answer the question about the influence of social and historical conditions in portrayals of women, the work uses qualitative content analyses of 18 images (6 American, 6 German and 6 Czechoslovakian) depicting women in original sources from 1930s. The theoretical part of the work deals with historical, socio-economic a sociological background that is crucial for quality semiotic analysis.en
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedmass mediaen
dc.subject.translatedmedia effectsen
dc.subject.translatedwomanen
dc.subject.translatedportrayal of womanen
dc.subject.translatedrole of womanen
dc.subject.translated1930sen
dc.subject.translatedqualitative content analysesen
dc.subject.translatedsemiotic analysesen
dc.subject.translatedsociological studyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Petra Vomelova.pdfPlný text práce2,15 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vomelova_hanzelinova.pdfPosudek vedoucího práce300,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vomelova_heckova.pdfPosudek oponenta práce195,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
O_vomelova.pdfPrůběh obhajoby práce70,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14535

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.