Název: | Formy celoživotního vzdělávání nelékařů |
Další názvy: | Forms of lifelong education-physician |
Autoři: | Eretová, Jitka |
Vedoucí práce/školitel: | Vodičková, Petra |
Oponent: | Layerová, Helena |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/14797 |
Klíčová slova: | celoživotní vzdělávání;nelékařský zdravotnický pracovník;všeobecná sestra;pregraduální vzdělávání;postgraduální vzdělávání;registrace;kvalifikace sestry;kompetence sestry |
Klíčová slova v dalším jazyce: | lifelong leasing;non-medical sanitary worker;general nurse;undergraduate education;postgraduate education;registration;qualification of nurses;competence of the sisters |
Abstrakt: | Tématem bakalářské práce je celoživotní vzdělávání zdravotnických nelékařských pracovníků. Cílem práce bylo shrnutí všech forem postgraduálního vzdělávání všeobecných sester v České republice. Pro komplexnost náhledu na vzdělávání nelékařských pracovníků byla popsána i pregraduální příprava sester pro budoucí povolání, se stručnou historií vývoje českých ošetřovatelských škol od počátku 20. století do současnosti. Ve výzkumné části analyzuji, jakým způsobem všeobecné sestry využívají nabídky akreditovaných zařízení pro prohlubování svých vědomostí a také názory respondentů na povinnost profesního vzdělávání. Součástí výzkumu je též problematika využití celoživotního vzdělávání sester v praxi. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The theme of the Bachelor's thesis is a lifelong medical education of health workers. The aim of the work was a summary of all the forms of postgraduate training of General nurses in the Czech Republic. For the comprehensiveness of the Preview on the education of non-medical workers has been described and undergraduate preparation of nurses for the future of the profession, with a brief history of the development of nursing schools from the early 20th century. century to the present. In the research of analyzing how General the Sisters of accredited facilities for furthering their knowledge and also the views of respondents on the obligation of the professional education. Part of the research is also the issue of the use of lifelong education of nurses in practice. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Formy celozivotniho vzdelavani nelekaru.pdf | Plný text práce | 575,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Eretova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 463,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Eretova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 521,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Eretova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 434,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14797
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.