Název: Specifika přechodu žáků s aspergerovým syndromem z MŠ na 1. stupeň ZŠ
Další názvy: Specifics of transition from kindergarten to primary school by pupils with Asperger disorder
Autoři: Zamboryová, Hana
Vedoucí práce/školitel: Soukupová, Pavla
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14839
Klíčová slova: Aspergerův syndrom;specifika vzdělávání;zmapování vývoje dítěte s Aspergerovým syndromem
Klíčová slova v dalším jazyce: Asperger syndrome;specifics of education;development of child with Asperger disorder
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce je zaměřená na zmapování vývoje dítěte s Aspergerovým syndromem v MŠ a navrhuje opatření pro usnadnění přechodu těchto žáků z MŠ na 1. stupeň ZŠ. Teoretická část práce popisuje co je aspergerův syndrom, specifika vzdělávání žáků s aspergerovým syndromem. V praktické části jsou kazuistiky dvou dětí s aspergerovým syndromem, popis problému se kterými jsme se u sledovaných dětí setkali.
Abstrakt v dalším jazyce: The dissertation is focussed on understanding of the develepment of child with Asperger syndrome in kindergarten and suggests arrangements for easier transition from kingergarten to primary school.* *The theoretical part of this thesis desribes the specifics of Asperger syndrome and involves the problematics of education of such handicapped children. In the practical part there are illustrated casuistries of two children with Asperger disorder, furher there is introduced the description of Asperger problematics which were recognised by the observed children.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ASPERGERUV_SYNDROM Hana Zamboryova.pdfPlný text práce5,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zamboryova VP.pdfPosudek vedoucího práce50,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zamboryova OP.pdfPosudek oponenta práce59,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zamboryova O.pdfPrůběh obhajoby práce12,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14839

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.