Název: | Rozvoj hlasových a řečových dovedností u žáků mladšího školního věku v ZŠ Stráž |
Další názvy: | The voice and speech development of pupils at Primary school Stráž. |
Autoři: | Královcová, Hedvika |
Vedoucí práce/školitel: | Sovová, Pavla |
Datum vydání: | 2014 |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/14870 |
Klíčová slova: | hlas;řeč;čtení |
Klíčová slova v dalším jazyce: | voice;speech;reading |
Abstrakt: | Tématem této diplomové práce je hlasový a řečový rozvoj žáků na 1. stupni ZŠ Stráž. Teoretická část se zabývá pojmy souvisejícími s hlasovým projevem dětí (hlas, řeč, hlasová výchova) a jejich vymezením Rámcovým vzdělávacím programem. Praktická část vychází ze Školního vzdělávacího programu ZŠ ve Stráži. Hledá odpovědi na otázku, zda lze během jednoho školního roku zlepšit mluvní projev dětí. Hodnotí úroveň mluvního projevu dětí na základě srovnávání jejich čtenářských výkonů. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The topic of this thesis is the voice and speech development of pupils at Primary school Stráž. The theoretical part is focused on concepts related to children's vocal performance (voice, speech, voice training) and their definition in educational programs. The practical part deals with the school curriculum of Primary school Stráž. This thesis is trying to find answers to the question of whether one school year could improve children's spoken speech. The study evaluates the level of spoken speech of children based on comparison of their reading performance |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Kralovcova DP.pdf | Plný text práce | 2,77 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kralovcova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 29,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kralovcova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 29,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kralovcova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 13,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14870
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.