Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTihelková, Alice
dc.contributor.authorZíslerová, Tereza
dc.contributor.refereeKašparová, Jana
dc.date.accepted2014-09-03
dc.date.accessioned2015-03-25T09:50:31Z
dc.date.available2014-06-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:50:31Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-07-31
dc.identifier61315
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15143
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je poukázat na antisociální jevy v britském tisku a médiích celkově. Jejím hlavním cílem je prezentovat rozdíly mezi jednotlivými médii a také jaký mají vliv na čtenáře. Bakalářská práce také zmiňuje současnou společnost ve Velké Británii, politický vliv a také společenské postoje. Práce je založena především na internetových zdrojích, tedy elektronická vydání jednotlivých novin. Také využívá některé knihy, především pro svoji teoretickou část, již práce obsahuje. Celkový závěr této práce tvrdí, že média mají v současné době velký vliv na čtenáře, především jsou to tzv. nová média. Postoj médii se dost změnil a jejich hlavním cíle je v současnosti zisk. Konkurence je velká a tak média musí rychle reagovat na jednotlivé události.cs
dc.format52 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectantisociální jevycs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectVelká Britániecs
dc.titleThe Coverage of the Antisocial Behaviour Phenomenon in the British Presscs
dc.title.alternativeThe Coverage of the Antisocial Behaviour Phenomenon in the British Pressen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis aims at the antisocial behaviour in the British media. The main objective is to present the influence of media on readers and present the difference how the newspapers publish the information. The thesis deals with the current British society, the political influence and social attitudes. In the bachelor thesis, there are mainly used the internet source, the electronic issues of newspapers. But also the printed books were a good source for the theory included in the theses. It was summarized that the media has a huge power on readers, especially the new media. The stance of media has changed and its main goal is the profit. The competition is very high nowadays, so the media has to react very fast on the new affaires.en
dc.subject.translatedantisocial behaviouren
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedGreat Britainen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska prace.pdfPlný text práce742,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedoucihoPosudek vedoucího práce14,09 kBUnknownZobrazit/otevřít
Posudek oponentaPosudek oponenta práce704,14 kBUnknownZobrazit/otevřít
Prubeh obhajobyPrůběh obhajoby práce432,25 kBUnknownZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15143

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.