Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorSchwarzová Kopačková, Markéta
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:21Z
dc.date.available2010-04-26cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:21Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier37790
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15338
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá strategiemi prevence disciplinárních problémů v hodinách angličtiny na 2. stupni základních škol. Práce zjišťuje techniky a strategie prevence a disciplinárních prostředků užívaných učiteli a doporučených žáky. Zároveň práce řeší otázku rozdílů v užívaných technikách v jazykových a nejazykových hodinách.cs
dc.format55 s. (89 764 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectžákcs
dc.subjectnespolupracující chovánícs
dc.subjectprevence disciplinárních problémůcs
dc.subjectdisciplinární prostředkycs
dc.subjectstupeň závažnosti nevhodného chovánícs
dc.subjectjazyková hodinacs
dc.subjectnejazyková hodinacs
dc.subjectbehaviorální modulcs
dc.titleStrategie prevence disciplinárních problémů v hodinách angličtiny na 2. stupňi základních školcs
dc.title.alternativeStrategies to prevent discipline problems in English language classes of lower-secondary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis examines the strategies to prevent discipline problems in English language classes of lowersecondary schools. The aim was to determine what prevention strategies and techniques teachers use and what prevention strategies and techniques pupils would recommend using with the focus on differences in language and non-language classes.en
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedpupilen
dc.subject.translatedmisbehaviouren
dc.subject.translatedprevention of misbehaviouren
dc.subject.translateddisciplinary measuresen
dc.subject.translatedseriousness of misbehaviouren
dc.subject.translatedlanguage classen
dc.subject.translatednon-language classen
dc.subject.translatedbehaviour management modelen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Schwarzova_Kopackova_DP.pdfPlný text práce671,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schwarzova - Kopackova V.pdfPosudek vedoucího práce495,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schwarzova - Kopackova O.pdfPosudek oponenta práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schwarzova - Kopackova P.pdfPrůběh obhajoby práce331,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15338

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.