Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Schwarzová Kopačková, Markéta | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:52:21Z | |
dc.date.available | 2010-04-26 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:52:21Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 37790 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15338 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá strategiemi prevence disciplinárních problémů v hodinách angličtiny na 2. stupni základních škol. Práce zjišťuje techniky a strategie prevence a disciplinárních prostředků užívaných učiteli a doporučených žáky. Zároveň práce řeší otázku rozdílů v užívaných technikách v jazykových a nejazykových hodinách. | cs |
dc.format | 55 s. (89 764 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.subject | nespolupracující chování | cs |
dc.subject | prevence disciplinárních problémů | cs |
dc.subject | disciplinární prostředky | cs |
dc.subject | stupeň závažnosti nevhodného chování | cs |
dc.subject | jazyková hodina | cs |
dc.subject | nejazyková hodina | cs |
dc.subject | behaviorální modul | cs |
dc.title | Strategie prevence disciplinárních problémů v hodinách angličtiny na 2. stupňi základních škol | cs |
dc.title.alternative | Strategies to prevent discipline problems in English language classes of lower-secondary schools | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis examines the strategies to prevent discipline problems in English language classes of lowersecondary schools. The aim was to determine what prevention strategies and techniques teachers use and what prevention strategies and techniques pupils would recommend using with the focus on differences in language and non-language classes. | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | pupil | en |
dc.subject.translated | misbehaviour | en |
dc.subject.translated | prevention of misbehaviour | en |
dc.subject.translated | disciplinary measures | en |
dc.subject.translated | seriousness of misbehaviour | en |
dc.subject.translated | language class | en |
dc.subject.translated | non-language class | en |
dc.subject.translated | behaviour management model | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Schwarzova_Kopackova_DP.pdf | Plný text práce | 671,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Schwarzova - Kopackova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 495,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Schwarzova - Kopackova O.pdf | Posudek oponenta práce | 1,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Schwarzova - Kopackova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 331,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15338
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.