Název: Integrating real-time 3D cartoon rendering into 2D animations
Autoři: Claes, Johan
Van Reeth, Frank
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 1999, vol. 7, no. 1-3.
Datum vydání: 1999
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: article
článek
URI: http://hdl.handle.net/11025/15831
http://wscg.zcu.cz/wscg1999/wscg_99_program_short.htm
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: kreslená animace;nerealistické vykreslování;NPR;animace v reálném čase;počítačová grafika
Klíčová slova v dalším jazyce: cartoon animation;non-photorealistic rendering;NPR;real-time animation;computer graphics
Abstrakt v dalším jazyce: In this paper we describe how to achieve nice-looking cartoon style rendering and animation utilising 3D input and animation control. Besides a technical description, we also show how this rendering is smoothly integrated into traditional 2D animations. This way we combine the benefits of both worlds, giving plenty of opportunities to creativity. Maximally exploiting the power of current graphics hardware to obtain real-time rendering speeds is another key issue.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 7, number 1-3 (1999)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
L11-final.pdfPlný text65,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15831

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.