Název: Parallelisation of the ray-tracing algorithm
Autoři: Žára, Jiří
Holeček, Aleš
Přikryl, Jan
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 1994, vol. 2, no. 1-2, p. 113-117.
Datum vydání: 1994
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: article
článek
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg1994/wscg94.htm
http://hdl.handle.net/11025/16083
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: počítačová grafika;vykreslování;paralelní algoritmus;sledování paprsku;PVM
Klíčová slova v dalším jazyce: computer graphics;rendering;parallel algorithm;ray tracing;PVM
Abstrakt v dalším jazyce: The two typical methods for distribution of ray-tracing rendering algorithm are presented in this article. The implementation of a distributed ray-tracer on a network of UNIX workstations is described in details. The first results are discussed from the point of view of memory load, time of computation and cost of communication among processes.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 2, number 1-2 (1994)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zara_94.pdfPlný text519,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16083

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.