Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Beránek, Jaroslav | |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T09:48:04Z | |
dc.date.available | 2015-11-05T09:48:04Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2011, č. 1, s. 1-5. | cs |
dc.identifier.issn | 1804-8366 | |
dc.identifier.uri | http://arnica.zcu.cz/images/casopis/2011/Arnica_01_web.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16761 | |
dc.description.abstract | Příspěvek ukazuje na nutnost správného pochopení pojmu nekonečna u budoucích učitelů 1. stupně základní školy. Za tímto účelem je uvedena řada zajímavých historických příkladů. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.relation.ispartofseries | Arnica | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.subject | aktuální a potenciální nekonečno | cs |
dc.subject | nekonečné množiny | cs |
dc.subject | nekonečné řady | cs |
dc.title | Možnosti pochopení pojmu nekonečno u budoucích učitelů prvního stupně základní školy | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article shows the necessity of correct understanding of the notion infi nity by the future primary school teachers. Several interesting historical examples are given to illustrate the fact. | en |
dc.subject.translated | actual and potential infi nite | en |
dc.subject.translated | infi nite sets | en |
dc.subject.translated | infi nite series | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2011) Číslo 1 (2011) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Beranek.pdf | Plný text | 809,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16761
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.