Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPešička, Ladislav
dc.contributor.authorSutr, Matěj
dc.contributor.refereePotužák, Tomáš
dc.date.accepted2015-09-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:38:47Z-
dc.date.available2014-09-01cs
dc.date.available2016-03-15T08:38:47Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-25
dc.identifier63184
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/17895
dc.description.abstractCílem této práce je prozkoumání možností multiplayerových her na platformě Android. Teoretická část se zabývá popisem základních atributů takových her, jejich odlišností oproti hrám na PC a možnostem pro přenos herních dat. Následující část práce se věnuje komunikačním protokolům používaným v multiplayerových hrách a možnostem implementace knihoven fyzikálního světa. Výstupem práce je aplikace FavRacer - akční realtimová závodní hra z pohledu shora. Na té je v závěru práce analyzována a měřena použitelnost v různých podmínkách síťového připojení.cs
dc.format86 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63184-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectandroidcs
dc.subjectmultiplayercs
dc.subjectmultiplayerová hracs
dc.subjectmobilní síťcs
dc.subjectreal-timecs
dc.subjectpřenos datcs
dc.subjectherní datacs
dc.subjectfyzikální světcs
dc.titleProblematika multiplayerových her na platformě Androidcs
dc.title.alternativeThe problematics of multiplayer games on Android platformen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to explore possibilities for multiplayer games on the Android platform. The theoretical part describes the basic attributes of these games, the differences compared to PC games, and the ability to transfer game data. The following part is devoted to the communication protocols used in multiplayer games and the possibilities of implementing physics library. The outcome of this work is the application FavRacer - top down view real-time action racing game. The applicability is analyzed and measured in various conditions of the network connection at the end of the work.en
dc.subject.translatedandroiden
dc.subject.translatedmultiplayeren
dc.subject.translatedmultiplayer gameen
dc.subject.translatedmobile networken
dc.subject.translatedreal-timeen
dc.subject.translateddata transferen
dc.subject.translatedgame dataen
dc.subject.translatedphysicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_A12N0090P.pdfPlný text práce2,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-A12N0090Phodnoceni-ved.PDFPosudek vedoucího práce552,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-A12N0090Pposudek-op.PDFPosudek oponenta práce780,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-A12N0090Pobhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce224,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/17895

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.