Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pešička, Ladislav | |
dc.contributor.author | Sutr, Matěj | |
dc.contributor.referee | Potužák, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2015-09-08 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:38:47Z | - |
dc.date.available | 2014-09-01 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:38:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-25 | |
dc.identifier | 63184 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/17895 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je prozkoumání možností multiplayerových her na platformě Android. Teoretická část se zabývá popisem základních atributů takových her, jejich odlišností oproti hrám na PC a možnostem pro přenos herních dat. Následující část práce se věnuje komunikačním protokolům používaným v multiplayerových hrách a možnostem implementace knihoven fyzikálního světa. Výstupem práce je aplikace FavRacer - akční realtimová závodní hra z pohledu shora. Na té je v závěru práce analyzována a měřena použitelnost v různých podmínkách síťového připojení. | cs |
dc.format | 86 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63184 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | android | cs |
dc.subject | multiplayer | cs |
dc.subject | multiplayerová hra | cs |
dc.subject | mobilní síť | cs |
dc.subject | real-time | cs |
dc.subject | přenos dat | cs |
dc.subject | herní data | cs |
dc.subject | fyzikální svět | cs |
dc.title | Problematika multiplayerových her na platformě Android | cs |
dc.title.alternative | The problematics of multiplayer games on Android platform | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to explore possibilities for multiplayer games on the Android platform. The theoretical part describes the basic attributes of these games, the differences compared to PC games, and the ability to transfer game data. The following part is devoted to the communication protocols used in multiplayer games and the possibilities of implementing physics library. The outcome of this work is the application FavRacer - top down view real-time action racing game. The applicability is analyzed and measured in various conditions of the network connection at the end of the work. | en |
dc.subject.translated | android | en |
dc.subject.translated | multiplayer | en |
dc.subject.translated | multiplayer game | en |
dc.subject.translated | mobile network | en |
dc.subject.translated | real-time | en |
dc.subject.translated | data transfer | en |
dc.subject.translated | game data | en |
dc.subject.translated | physics | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_A12N0090P.pdf | Plný text práce | 2,97 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-A12N0090Phodnoceni-ved.PDF | Posudek vedoucího práce | 552,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-A12N0090Pposudek-op.PDF | Posudek oponenta práce | 780,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-A12N0090Pobhajoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 224,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/17895
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.