Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLiška, Jindřich
dc.contributor.authorKanta, Lukáš
dc.contributor.refereeChaluš, Michal
dc.date.accepted2015-06-16
dc.date.accessioned2016-03-15T08:39:41Z
dc.date.available2014-10-01cs
dc.date.available2016-03-15T08:39:41Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-15
dc.identifier63624
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/17949
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje řízení aerodynamického kalibračního tunelu pro kalibraci pneumatických sond používaného ve společnosti DOOSAN Škoda Power s. r. o. Tyto sondy se v průmyslu běžně používají pro měření proudění páry v turbínách. Za účelem kalibrace pneumatických sond se v rámci této diplomové práce vyvíjí řídicí aplikace, která bude automaticky provádět inicializaci parametrů, řízení otáček kalibračního tunelu, řízení výstupní rychlosti PID regulátorem a monitoring provozních veličin tunelu. Navržená řídicí aplikace bude otestována a získaná data následně vyhodnocena.cs
dc.format50 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectaerodynamický kalibrační tunelcs
dc.subjectpneumatická sondacs
dc.subjectkalibracecs
dc.subjectidentifikacecs
dc.subjectregulacecs
dc.subjectLabViewcs
dc.subjectMATLABcs
dc.titleŘízení kalibračního tunelu tlakových sondcs
dc.title.alternativeControl of pressure probes calibration tunnelen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programAplikované vědy a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with control of the aerodynamic calibration tunnel for the calibration of pneumatic probes used by DOOSAN Škoda Power s. r. o. The probes are commonly used in the industry for steam flow measurement in turbines. For calibration of the pneumatic probes, the control application is being developed which consists of automatic parameters initialization, speed control of the calibration tunnel, output rate control with PID controller and monitoring the operation variables of the calibration tunnel. The developed application will be tested and consequently the measured data will be analyzed.en
dc.subject.translatedcalibration wind tunnelen
dc.subject.translatedpneumatic probeen
dc.subject.translatedcalibrationen
dc.subject.translatedidentificationen
dc.subject.translatedcontrolen
dc.subject.translatedLabViewen
dc.subject.translatedMATLABen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKY)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Lukas_Kanta.pdfPlný text práce2,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kanta-v.pdfPosudek vedoucího práce2,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kanta-o.pdfPosudek oponenta práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kanta-p.pdfPrůběh obhajoby práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/17949

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.