Název: Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Další názvy: Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Autoři: Slozberg, Rony
Vedoucí práce/školitel: Ovesleová, Hana
Oponent: Tlučhoř, Jan
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18374
Klíčová slova: firemní identita;subsystémy firemní identity;firemní design;image;public relations
Klíčová slova v dalším jazyce: corporate identity;subsystems of corporate identity;corporate design;image;public relations
Abstrakt: Práce pojednává o firemní identitě a vlivu grafického designu firmy na veřejné mínění. Zaměřuje se zejména na působení firem Coca-Cola a Kofola z tohoto hlediska. Také jsou zde popsané oblasti týkající se designu, image a public relations.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work deals with concepts of corporate identity and the influence of the companies graphic design on public opinion. The main focus of the work is directed on the effect of the Coca-Cola Company and Kofola Company. Another parts which involve design, image and public relations are described here as well.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Rony- final.pdfPlný text práce2,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Slozberg_v.pdfPosudek vedoucího práce247,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-slozberg_o.pdfPosudek oponenta práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Slozberg_P.pdfPrůběh obhajoby práce330,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18374

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.