Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorRohlová, Simona
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2015-06-02
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:30Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:30Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18383
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu společnosti EXON s.r.o., která se pohybuje na trhu B2B. Hlavním cílem práce je navrhnout takový marketingový plán, který bude moci společnost uplatnit v praxi a pomůže jí dosáhnout stanovených cílů. Aby byl hlavní cíl práce splněn, je kladen důraz na analýzu současných marketingových nástrojů a také na marketingovou situační analýzu. Právě marketingová situační analýza je východiskem pro vytyčení firemních a marketingových cílů. Tyto cíle jsou promítnuty do marketingových strategií, které je možné realizovat pomocí akčního programu. Toto téma má ukázat, jak je marketingové plánování pro podniky důležité a je potřeba ho začlenit do celopodnikové strategie. Výstupem práce je komplexní návrh marketingového plánu podniku včetně akčního plánu a rozpočtu s ohledem na možnosti a potřeby společnosti.cs
dc.format101 s. (153 980 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjecttrh b2bcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.titleNávrh marketingového plánu vybrané firmycs
dc.title.alternativeProposal of marketing plan in selected companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the proposal of a marketing plan for the company EXON ltd, which operates in the B2B market. The main aim of the thesis is to propose such marketing plan the company will be able to put into practice and thus help to achieve its goals. To reach the main aim the thesis focuses on the analysis of current marketing mechanism and marketing situational analysis. Marketing situational analysis is the basis for defining company and marketing objectives. These objectives are reflected in the marketing strategies that can be executed by the action program. The topic was chosen to prove that marketing planning is important for business and it needs to be incorporated into the company strategy. The outcome of this thesis is a comprehensive proposal of a marketing plan including an action plan and a budget, while considering to the possibilities and needs of the company.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedb2b marketen
dc.subject.translatedsituational analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Rohlova Simona.pdfPlný text práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-rohlova_v.pdfPosudek vedoucího práce719,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Rohlova_O.pdfPosudek oponenta práce734,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Rohlova_O.pdfPrůběh obhajoby práce734,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18383

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.