Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorHryb, Volha
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-02
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:32Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:32Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63110
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18386
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou interaktivního marketingu v bankovnictví. Práce popisuje, jak digitální technologie ovlivňují rozvoj interaktivního marketingu. Budou charakterizované zvláštnosti interaktivního marketingu v bankovním oboru: od jejích základních specifikací k současným trendům. Tato práce je zaměřena na analýzu české legislativy v oblasti ochrany osobních zákaznických údajů a bezpečnosti dat. Praktická část uvádí kvalitativní analýzu a hodnocení stavu interaktivního marketingu u vybraných bank. Cílem práce je vypracovat praktické návrhy na uplatnění interaktivního marketingu v českých bankách a doporučit vhodné nástroje efektivního řízení vtahů se zákazníky.cs
dc.format89 s. (133 374 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinteraktivní marketingcs
dc.subjectinteraktivitacs
dc.subjectdigitální technologiecs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjecte-crmcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdatabázecs
dc.subjectinformační systémcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectbankovní službacs
dc.subjectbankovní produktcs
dc.subjectbankovní marketingcs
dc.subjectdistribuční kanálycs
dc.subjectinternetové bankovnictvícs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectochrana osobních údajů.cs
dc.titleInteraktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictvícs
dc.title.alternativeInteractive marketing as a tool of customer rerlationship management in bankingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with interactive marketing banking problems. It is described, how digital technology influenced interactive marketing development, the particularities of interactive marketing in banking field are characterised: from its specific to modern trends, there is also a focus in written paper on czech legislation in personal data protection and customer security field. The practical part presents a qualitative data analysis and evaluation of interactive marketing in selected banks. The aim is to suggest improvements for the banks in the field of interactive marketing and recommendation of proper tools for effective customer relationship management.en
dc.subject.translatedinteractive marketingen
dc.subject.translatedinteractivityen
dc.subject.translateddigital technologiesen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatede-crmen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translateddatabaseen
dc.subject.translatedinformation systemen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translateddirect marketingen
dc.subject.translatedbanking servicesen
dc.subject.translatedbanking producten
dc.subject.translatedbanking marketingen
dc.subject.translateddistribution channelsen
dc.subject.translatedinternet bankingen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedprotection of personal data.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
VHryb_Diplomova prace.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hryb_V.pdfPosudek vedoucího práce701,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Hryb_O.pdfPosudek oponenta práce881,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hryb_P.pdfPrůběh obhajoby práce218,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18386

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.