Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorKuželíková, Markéta
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2015-06-02
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:35Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:35Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63197
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18390
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zhodnocením názorů českých a zahraničních expertů na budoucí vývoj marketingu na sociálních sítích. Teoretická část práce obsahuje úvod do problematiky marketingu na internetu a sociálních sítích. V empirické části jsou obsahovou analýzou textu identifikovány očekávané trendy v marketingu na sociálních sítích dle názorů zahraničních expertů. Následně jsou uvedeny výsledky anketního šetření zaměřeného na identifikování významných trendů z hlediska českých odborníků. Výstupy z výzkumu jsou v závěru práce komparovány s názory zahraničních odborníků a na základě porovnání jsou vytvořena doporučení pro marketéry.cs
dc.format114 s. (192 265 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectexpertní šetřenícs
dc.subjecttrendycs
dc.titleTrendy marketingu na sociálních sítích a komparace se situací v ČRcs
dc.title.alternativeSocial media marketing trends and comparison with situation in the Czech Republicen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on the evaluation of the Czech and foreign experts' views of the future of social media marketing trends. The theoretical part comprises the introduction to the problems of the Internet marketing and social media marketing. The empirical part includes the identification of the expected trends in social media marketing by means of the content analysis of foreign experts' views. These are followed by the findings from the survey providing selected Czech experts' points of views of the identical subject. All of these findings are subsequently compared and the thesis is concluded by the recommendations for marketers based on this comparison.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsocial networken
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedexpert surveyen
dc.subject.translatedtrendsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Marketa Kuzelikova.pdfPlný text práce3,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kuzelikova_V.pdfPosudek vedoucího práce685,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-kuzelikova_o.pdfPosudek oponenta práce661,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kuzelikova_P.pdfPrůběh obhajoby práce203,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18390

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.