Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák, Miroslav
dc.contributor.authorFialová, Tereza
dc.contributor.refereeHofman, Jiří
dc.date.accepted2015-01-27
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:27Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:27Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-12-12
dc.identifier59187
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18459
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ACI. Práce je rozdělena do čtyř částí, v části teoretické jsou podrobně vysvětleny důležité pojmy a podstata problému. Ve druhé části je problematika analyzována u společnosti ACI, zabývající se prodejem a distribucí náhradních dílů na automobily. Společnost ACI je zde představena, a jsou rozebrány jednotlivé oblasti řízení vztahů se zákazníky v tomto podniku. Tyto činnosti jsou v této části dále zhodnoceny, případně navrženy postupy pro jejich zlepšení. Ve třetí části je navržen model strategie CRM dle potřeb společnosti a v závěrečné čtvrté části je vyhodnocena ekonomická efektivnost navrhovaných opatření s ohledem na finanční a technologickou náročnost systému.cs
dc.format65 s. (90 591 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectcrmcs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectpéče o zákazníkycs
dc.subjectkomunikacecs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management and its importance for strenghtening the competitiveness of businessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to evaluate the actual situation of the Customer Relationship Management in the ACI company. It is divided into four parts. In the theoretical part, important terms and the crux of the issue are described. In the second part, this issue is analysed in the ACI company, distributor of an autoparts. The company is introduced in this chapter, and each kind of the customer care is analysed. These activities are evaluated then, and there are few proprosals for improvements. In the third section there is a proposal of the new strategic model CRM, according to the ACI´s needs and in the last chapter the economical effectivity of this suggestion is evaluated, according to the financial and technological difficulty of this system.en
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcrmen
dc.subject.translatedcompetitivnessen
dc.subject.translatedstrategyen
dc.subject.translatedcustomer careen
dc.subject.translatedcommunicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Fialova_K12B0054K.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Fialova T. - V.PDFPosudek vedoucího práce530,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Fialova T. - O.PDFPosudek oponenta práce584,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Fialova T. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce255,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18459

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.